Mike van Dongen in Malta week 5/6 - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu Mike van Dongen in Malta week 5/6 - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu

Mike van Dongen in Malta week 5/6

Door: Mike van Dongen

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2017 | Malta, Malta

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie weer lezen, we zitten momenteel op de helft of net iets over de helft van mijn avontuur in Malta.

Week 5 zijn de tante en oma van Timo voor een week naar Malta gekomen. Timo heeft hierdoor bijna de hele week vrij gehad zodat hij wat leuke dingen kon doen. Met de oma en tante van Timo vond ik het erg gezellig. Zo ben ik op mijn vrije dag met de oma en tante van Timo naar valleta geweest. ( de hoofdstad van Malta ) hier hebben we gezellig op het terras gezeten en wat historie op gedaan. Want we zijn naar een film geweest over de historie van Malta erg interessant en leerzaam!
Vraag me niet wat ik er nog van weet

Tags: Mike, Cresta, dive

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Juli 2017
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 2628

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Malta

Landen bezocht: