Mike van Dongen zijn eerste 2 weken op Malta. - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu Mike van Dongen zijn eerste 2 weken op Malta. - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu

Mike van Dongen zijn eerste 2 weken op Malta.

Door: Mike van Dongen

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2017 | Malta, Malta

Timo en ik zijn woensdag 3 mei geland op Malta AirPort. Bij aankomst kreeg ik te horen dat ze mijn handbagage niet mee hadden genomen vanuit Amsterdam (Schiphol).
Hierdoor heb een aantal formulieren moeten invullen.

Na al dat gehanes , zijn we naar buiten gelopen waar onze taxichauffer al een erg lange tijd met een naambord op ons aan het wachten was. We liepen netjes naar de taxi toe...
Maar hier is het net allemaal iets anders dam thuis , dus ik wil de taxi instappen en stap natuurlijk meteen aan de verkeerde kant in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Juli 2017
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2624

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Malta

Landen bezocht: