Week 9/10 voor Mike in malta! Laatste 2 weken.... - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu Week 9/10 voor Mike in malta! Laatste 2 weken.... - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu

Week 9/10 voor Mike in malta! Laatste 2 weken....

Door: Mike van Dongen

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2017 | Malta, Malta

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie allemaal weer lezen , dit word mijn laatste reisverslag over Malta.....


Hier alles nog prima en relaxed. Het is momenteel wel 40 graden en Timo en ik zijn bruin

  • 18 Augustus 2017 - 23:08

    Susanne:

    Hoi Mike,
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad op Malta! Ik zag je bericht op de VLC. Ik kan volgengens mij je laatste berichten niet helemaal lezen (het bericht hierboven stopt middenin een zin.
    Geniet nog van je laatste week vakantie!
    Groeten,
    Susanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Juli 2017
Verslag gelezen: 997
Totaal aantal bezoekers 2617

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Malta

Landen bezocht: