Mike van Dongen zijn 3/4 week op Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu Mike van Dongen zijn 3/4 week op Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van MikeMalta - WaarBenJij.nu

Mike van Dongen zijn 3/4 week op Malta

Door: Mike van Dongen

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie weer lezen, dit is mijn reisverslag week 3 en 4 in Malta.

Op dit moment heb ik ongeveer 14 to 20 duiken gemaakt!
Ik word steeds beter en ik leer snel, Hiernaaast heb ik ook al brevetten gehaald. ( Discover scuba diving , Open water , adventure diver en Advance open water ).

Ik ben ook al op verschillende locaties weesten duiken zoals ;
St George bay , Cirkewwa , Half moon, HMS Maorie en Coracita.


Ik heb elke dag ongeveer 3duiken soms een dag een uitschieter met 4 duiken op1 dag. Dit is lichamelijke dus ook erg zwaar.
Hierdoor slaap ik elke dag rond een uur of 9 / half 10.
En de wekker gaat om 5:45 dus het zijn lange , zware en warme dagen maar daarnaast is het een geweldige ervaring dus ik geniet hier dan ook volop van.

Ik begin het land en de mensen hier zelfs zo leuk te vinden dat ik zeker hier terug wil komen. Daarnaast gaat tussen mij en Timo ook alles goed.

Heb alleen op dit moment nog niet de comino boat trip gemaakt met de duikers. Dit zijn 2 duiken in de Blue Lagoon met de boat.
Deze hoop ik de aankomende weken te kunnen maken omdat de topt van de top is met duiken. Maar hier gaan ze alleen 1x per week op zaterdag heen.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van week 3/4.
Het volgende reisverslag zal over 2 weken plaatsvinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Juli 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 2615

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Malta

Landen bezocht: